Tuesday, February 2, 2010

I am special

2 FEBRUARY...this is why I love February so much...!!!

The BEST gift I ever had is my Heavenly Father who created me.
I know He loves me so much.
No words can describe it.
That is why I am special.

Praise the Lord!
Saya masih lagi bernafas selama 23 tahun hidup di bumi.
Bukan dengan kekuatan saya tapi semuanya atas kasih anugerah-Nya Tuhan.
Terima Kasih Tuhan Engkau telah menjaga dan memelihara saya.
Engkau sumber segalanya dalam hidup saya.
Engkau menyediakan rancangan yang sangat indah menjangkaui batas pemikiran saya.
Tiada suatu pun yang tersembunyi bagi-Mu.

Di saat jatuh ke lembah yang paling gelap,
Kau menghulurkan tangan-Mu.
Tidak Kau lihat dosa itu
Tetapi kasih Mu itulah yang menyelamatkan hidup saya.

Selama matahari masih bersinar
Selama masih lagi bernafas
Aku akan berharap terus pada-Mu.

Thank You Papa Jesus...!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails