Thursday, April 15, 2010

Let it go!

I'm having a conversation with my mum today on the phone.

Girl's talk.

My mum is funny.

I post  this on my facebook " Lord, I choose to let it go"
I never thought that my mum will read it and later she called me.
^_^

Mum: apa yang ko post di facebook?
Me: apa? (pura-pura tidak tau)
Mum: I let go? I choose let go?
Me: erm...(sambil ketawa lagi)
Mum: apa tu? kenapa?
Me: sa mau kasi lupa lar....mo kasi lupa hal lalu, masa lalu sa.
Mum: bah, bagus lar bah tu. Ngam lar ko buat macam tu. Jan lagi fikir ar.
Me: ok!

Then we continue with other story. Hahahaha...I laughed when she told me about relationship.

Mum: ko betul -betul suka dia ka?
Me: Iya.
Mum: dia suka ko ka?
Me: entah lar, sa pun tia tau ni. (confuse)
Mum: jan lar ko cari yang jauh-jauh, cari yang dekat-dekat saja bah.
Me: mumy, mana ko ble halang sa. (hahahaha) kalau Tuhan cakap itu suda macam mana?
Mum: yalar, tapi cari dulu yang dekat-dekat lar. Kasian sa tiada kawan nanti.
Me: dorang ben, adi ada bah. (hahaha)
Mum: itu lain crita, sa mo anak perempuan sa....hehehe
Me: muahahahah...

Lucu betul sa rasa bila mumy persoalkan pasal hubungan ni.
Mau saja kasi stop conversation macam tu.
But then I have a great conversation with my mum.

p/s: Mumy, if you reading this *hahahahah* I really like him!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails