Monday, October 25, 2010

Finishing well

I'm not ready for my bunting and poster presentation this afternoon.
Plus, poster saya belum siap lagi....
Oh no, what have you done sasa?

Still awake at this time...

Lord this is the last week a.k.a week 14 for me!
Why my assignments is still in progress?
I want to finishing well in this semester.

Give me strength and wisdom so that I can do very well.

All for Your Glory Lord!

80% siap untuk baju final, tinggal leher dan mau ubah suai sikit lagi hari rabu ni.
Macam lari dari tema saja saya punya baju ni.
Peduli lar asal ada saya pakai hari sabtu ni.
Terbaik sudah saya buat itu Tuhan.

Terima Kasih untuk kreativiti yang Engkau berikan.
Terima Kasih untuk skill yang Engkau berikan Tuhan, kalau tidak saya tidak pandai menjahit sampai siap baju saya tu.


You are awesome God!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails