Thursday, September 30, 2010

Sumakit

Argh.....Tuhan saya tidak mampu lagi ni sudah....betul-betul banyak kerja. Sampai banyak tugasan yang tertinggal.

Sempat ka tidak tu  final jahitan saya kena jahit ni?
Final jahit minggu 14 + fashion show + slek + cheongsam

Belum lagi tesis.
Minggu 12 kena hantar sudah.

Reka tanda punya kerja lagi minggu-minggu kena hantar.
Minggu 11 : folio typography
Minggu 12 : folio bunting
Minggu 13 : poster mesti siap
Minggu 14 : folio poster
Minggu 15 : assesment

Multimedia lagi...
courseware...nasib grouping.

Semua yang tiada final lagi ni...

Asuhan kanak-kanak punya paper 2 Dec

Jangan saja lar sakit teruk masa-masa genting ni.

Tuhan bagi saya kekuatan melalui minggu-minggu yang mencabar ni.
Saya sangat perlukan Kau Tuhan saat ini.

Mau nangis pun tidak guna, kasi sayang air mata saya saja untuk benda-benda macam ni.
Lebih baik air mata saya ni untuk Tuhan.

Saat teduh saya ambil masa 5 minit saja banding dulu.
Kecewa dengan diri saya sendiri.
Sangat kecewa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails